96/04/07 0 دیدگاه 1453 بازدید

نوشته شده توسط  مدیر 

معماری جذاب نمایشگاه نیسان در توکیو

( آموزشگاه هنری رادین تبریز )

 

ترکیبی از رنگ و نور با خطوط پویا و شکل‌های پیوسته که تجسم فرم‌های ایرودینامیک خودروهای نیسان هستند، این دیزاینِ جذاب و نوآورانه توسط اینک (Eight Incc) برای نمایشگاه نیسان در توکیو طراحی شده است. ساختمان نیسان کراسینگ (Nissan Crossingg) به واسطه طراحی منحصر به فرد آن، اکنون به عنوان یکی از جاذبه‌های معماری منطقه گینزا (Ginza) شناخته می‌شود.

طرح این ساختمان تجربه‌ای جدید را برای بازدیدکنندگان به وجود می‌آورد،

نوآوری و ابتکاری که هیجان بیننده را برمی‌انگیزد و او را به وجد می‌آورد.

دو جایگاه در ورودی ساختمان تعبیه شده‌‌اند که خودروهای جدید نیسان روی آنها قرار می‌گیرند، این فضا با هدف ایجاد تعامل با بازدیدکنندگان و ایجاد شور و هیجان در آنها طراحی شده‌ است. در اینجا مراجعه‌کنندگان شور و نشاطی که نیسان با معرفی ایده‌‌های جدید خود در دنیا به وجود می‌آورد را تجربه می‌کنند.

 

دور تا دور سالن طبقه همکف نمایشگرهایی وجود دارد که با پخش تصاویر، فضا را پویا و زنده نگه می‌دارند. طراحی ساختمان نیسان با خطوط نرم و فرم‌های پیوسته، تجسمی از کیفیت ایرودینامیک خودروهای این برند است. المان‌های نواری که به طور پیوسته روی دیوارها و زمین کشیده شده‌اند، فضایی یکپارچه و به هم پیوسته را به وجود آورده‌اند.

فضاهای جذاب و سرگرم‌کننده این ساختمان مراجعین را به بازدید از قسمت‌های مختلف تشویق می‌کند. برای راهنمایی آنها نیز اپلیکیشنی طراحی شده است که روی گوشی هوشمند آنها نصب می‌شود.

در این نمایشگاه بازدیدکنندگان می‌توانند از طریق نمایشگرهای لمسی و تعاملی، مُدل نیسان مورد نظر خود را انتخاب کنند و بعد از شخصی‌سازی، نسخه دیجیتالی آن را روی اپلیکیشن خود دریافت کرده و به خانه ببرند. کارایی دیگر این اپلیکیشن، نظارت و پیگیری رفتار بازدیدکنندگان است که با تحلیل اطلاعات آن، بازخوردها و علاقه‌مندی مراجعین در جهت بهبود خدمات، بررسی می‌شود.



نظرات



برای ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.
برای ورود به حساب کاربری خود اینجا کلیک نمایید.