96/04/08 0 دیدگاه 1616 بازدید

نوشته شده توسط  مدیر 

ایده‌های الهام‌بخش برای طراحی جواهر

امروزه طراحی جواهر به عنوان یکی از شاخه‌های طراحی صنعتی توجه تولیدکنندگان زیادی را به خود جلب کرده و بازار کار خوبی به وجود آورده است. از طرفی، این رشته جذابیت زیادی برای جوانان علاقه‌مند به طراحی دارد، درنتیجه زمینه مناسبی برای بروز خلاقیت‌ آنها و در عین حال کسب درآمد فراهم آورده است. در چنین فضای رقابتی که مملو از محصولات زیبا است، ارائه طرح‌های متفاوت و ایده‌های الهام‌بخش امتیاز ویژه‌ای به شمار رود.

پیش از این در سایت آموزشگاه رادین که شامل مواردی همچون طراحی ونقاشی و مجسمه سازی و.... است آشنا شده اید. همچنین به راهکارهایی برای استعداد یابی و خلاقیتو .... اشاره کردیم و از جستجوی زیبایی پیرامون خود، یافتن منبع الهام و ویژگی‌های محل کار طراح گفتیم. اما برای بیرون آمدن از دایره امن طراحی و ایجاد تمایز طرح با نمونه‌های موجود، لازم است زاویه دید خود را تغییر دهیم و نگاهی دقیق‌ و متفاوت به منایع موجود داشته باشیم.

 

دیدن طرح‌های جذاب از دیزاینرهای مبتکر و نمونه‌ کارهایی که مشابه آنها کمتر دیده شده است می‌تواند منبع الهام خوبی برای علاقه‌مندان طراحی جواهرات باشد، ضمن اینکه مشاهده ایده‌های الهام‌بخش، زمینه‌ساز خلاقیت‌های بیشتر و توسعه ایده‌های ناب است. بر همین اساس در ادامه این مطلب، مجموعه‌ای از تصاویر زیبا از طرح‌های متفاوت را مشاهده می‌کنید که می‌توانند شما را با زوایای جدیدی از این حرفه آشنا کنند.

طراحی جواهر با الهام از کهکشان

 

 

 

آموزشگاه هنری رادین تبریز



نظرات



برای ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.
برای ورود به حساب کاربری خود اینجا کلیک نمایید.