02/05/25 0 دیدگاه 823 بازدید

نوشته شده توسط  مدیر 

هنر عرصه بروز خلاقیت است و بستر شکوفایی این فعالیت‌های خلاقانه، به وسیله آموزش فراهم می‌شود. آموزش مهارت‌های فردی که فقط محدود به فراگیری تکنیک که مرتبط با حواس پنجگانه نباشد٬ بلکه راهی باشد که فرد از درون خود به کشف و شهود جدید از عملی که انجام می‌دهد٬ برسد٬ یک فرآیند آموزشی موفق را در عرصه هنر فراهم می‌کند. گام نهادن در راستای آموزش هنر نیازمند مطالعات بسیار و کشف راه‌های خلاق است که بتواند عرصه هنر را پویاتر کند. سیستم آموزشی در هنر باید با حرکت سریع تجارب مختلف هنری روزآمد در دنیای کنونی متناسب باشد و اطلاعات مورد نیاز در حوزه تخصصی خود را در اختیار علاقمندان قرار دهد.

علاوه براین، آموزش در راستای نیل به مدارج عالی کسب مهارت‌ها و تخصص‌ها است. یعنی راهی‌ که فرد با توجه به علایق و سلایق‌اش بتواند در آن حرفه مورد نظر به کسب و کار بپردازد.

این آموزشگاه تلاش در زمینه طراحی مباحث آموزشی٬ شناسایی ظرفیت‌های موجود در عرصه هنر، ضعف آموزش در بخش آکادمیک، گردآوری اساتید هنری مجرب، تعریف هنر به عنوان یک شغل و ….توانسته موفق عمل کند و در همین راستا مدرک های را با تایید سازمان فنی و حرفه ای کشور به دانشجویان اعطا می‌کند. اگرچه تفکر مدیریت آموزشگاه «رادین» بر مدرک‌گرایی نیست و بیشتر بر توانایی هنرجویان این آموزشگاه تخصصی تاکید دارد٬ همانگونه که تاکنون با برپایی نمایشگاه‌های مختلفی از آثار هنرجویان مدرسه هنر و گرافیک «رادین» این تفکر را به نمایش گذاشته است.

 

 

 



نظرات



برای ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.
برای ورود به حساب کاربری خود اینجا کلیک نمایید.